Communiceren via de Caro-chat
Tijdens het herstel heeft Kitty ook gebruik gemaakt van de chatfunctie in de Caro app. In het weekend stelde ze een vraag via de chat in de app over zwelling in haar been. De eerstvolgende maandag werd ze door de verpleegafdeling via de chat gerustgesteld en was haar vraag over het herstel beantwoord.
“Wat ik er ook top aan vind is dat je via de app gelijk kunt bellen als het nodig is.” Ondanks dat ze deze functie niet hoefde te gebruiken, vindt ze het fijn dat het zo gemakkelijk gemaakt wordt. “Als het nodig is om te bellen kost het niet allemaal extra stappen om het telefoonnummer op te zoeken, maar kan dat snel en handig via één knop in de app.”
Een sportieve passie
Kitty is een fanatiek wandelaar. Ze wandelt veel door de bergen en heeft zelfs twee keer de route naar Santiago de Compostella bewandeld. Nummer drie en vier stonden op de planning, maar vanwege Covid-19 ging dat helaas niet door. Zelf noemt ze het haar passie. Ze is blij en dankbaar dat ze door de operatieve behandeling en met hulp van de Caro app het wandelen kan voortzetten. “Daarom ben ik zo extreem gelukkig met mijn operatie, en het herstel tot op heden. Ik houd mij strikt aan de instructies, want ik zou het alleen maar mijzelf kunnen verwijten als ik mijn toekomstplannen zou moeten bijstellen door haastige spoed.” Zodra Kitty haar volledige herstel achter de rug heeft, gaat ze zeker weer met de rugzak op pad.